miercuri, 2 iulie 2014

5 metode ingenioase de organizare bijuterii

Doar ce m-am mutat la casa noua... Ma uit prin sertarase, scot toate accesoriile si bijuteriile la moda care-mi sunt atat de dragi si constat dupa vreo doua ore ca nu stiu cum sa le organizez. Caut pe internet si, ce sa vezi?, incep sa gasesc pagini care ma inspira si imi vin idei de organizare.

O idee ingenioasa de organizare bijuterii 

O prima idee care mi s-a parut ingenioasa a fost organizarea bijuteriilor pe una din fetele unui dulap sau ale unei comode. Este chic si o voi folosi ca sa-mi pastrez aproape cele mai noi modele de bijuterii si accesorii in trend.

accesorii

Metoda 2 de organizare

Cerceii din argint atarnatori sunt preferatii mei, asa ca voi incerca sa ii pun in... pom. Ce crezi despre asta? Asa ii voi avea mereu pe birou si oricand voi dori sa imi schimb starea de spirit pot sa imi culeg o alta pereche de cercei din pomisorul cu bijuterii din argint.

organizare bijuterii

Caseta MARE de bijuterii super-organizata

Da, o caseta MARE de bijuterii ar putea rezolva problema organizarii. Inelele vor sta frumos la locurile lor bine definite, bratarile si colierele in sertarasele corespunzatoare marimilor lor. Wow! Aceasta caseta o pot chiar personaliza!
caseta de bijuterii

Bijuterii vintage pe o perna decorativa

Pernele decorative sunt si ele se pare un loc perfect sa etalezi de exemplu bijuteriile vintage pe care le ai. Si eu am sa aleg una din pernele mele decorative pentru a-mi etala brosele vintage asemenea unei colectii unicat. Totusi, se ridica un semn de intrebare: Ce fac cu perna decorativa cand am in vizita prieteni cu copii? Sau cand voi avea eu un copil? Stiu: o sa ii gasesc un loc pe un raft la inaltime.

organizare bijuterii vintage

O oglinda, un tablou si bijuteriile mele

O rama de oglinda si bijuteriile mele frumos expuse pe un material textil de efect vor aduce in casa noua un iz clasic-elegant care sa-mi dea o stare boema in weekend. Cred ca aceasta oglinda ar da foarte bine in coltisorul meu de relaxare.

bijuterii

Scrie-mi daca ai si tu idei ingenioase de organizare bijuterii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu