miercuri, 2 iulie 2014

Cum ma imbrac in vacanta la Roma?

La vita e bela!... Ai vazut filmul? Mereu mi-am dorit sa merg in vacanta la Roma...Vise, vise... pana intr-o zi cand al meu sot m-a pus in fata faptului si plecam in vacanta peste fix o luna. Am gandit deja aproape toate detaliile si evident au aparut si semne de intrebare, printre care: Cum ma imbrac in vacanta la Roma? Dupa ceva documentatie m-am lamurit si o sa va spun si voua ce am aflat:

When in Rome dress like Romans

Italienii stiu ce inseamna moda si stil. Armani, Prada, Valentino... i-au invatat. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa mergi la Roma imbracat la 4 ace. Ce-i drept e bine sa nu iti lipseasca o tinuta eleganta pentru seri speciale, dar o prietena care a trait acolo cativa ani mi-a spus:

"La Roma, inspira-te din istoria acestui popor si imbraca-te ca si cum ai merge la un restaurant dragut, sa iei pranzul, cu cei mai apropiati prieteni."

Must-have in vacanta la Roma


Tricouri cat mai decente iti vor fi extrem de utile daca ai in plan sa vizitezi vestitele biserici. Noi nu vom rata biserica San Pietro in Vincoli renumita pentru statuia lui Moise de Michelangelo. Aici turistii nu au voie sa intre cu umerii goi sau cu picioarele descoperite. Alege un tricou alb pentru ca e vara, asa ca e destul de probabil sa fie fooooarte cald. In timpul verii temperaturile la Roma sunt in jurul valorii de 35 grade celsius, asa ca intelegi mesajul. Tricoul Polo va fi o salvare pentru EL si pentru EA deopotriva.

O bluza lejera, de vara pe care o poti asorta cu o fusta lunga sau o pereche de pantaloni lejeri din in sau alt material usor te vor face sa te simti si bine in acelasi timp.

Top-urile fara maneci nu trebuie nici ele sa lipseasca din garderoba de vacanta pentru Roma. Le vei putea purta pe strada sau cand vizitezi monumente precum Pantheonul, cel mai bine conservat monument antic din Roma.

Bluza cu maneca lunga va fi si ea inclusa in bagaj pentru cazul in care vremea nu e asa calduroasa cum ne asteptam.

O pereche de jeans va fi de asemenea o haina potrivita in bagajul pentru Roma. Pentru vizitarea bisericilor, nu ti-as recomanda jeansii rupti sau "sfasiati", chiar daca sunt foarte la moda.

Cum ma incalt la Roma?


Sandalele in stil Brazilian pentru plaja sunt ideale. Incaltarile army style sunt si ele o alegere buna, iar sandalele in stil Roman, pe maro iti vor feri picioarele de praf. Nu recomand papuceii sau acei flipflops cu talpa dreapta, foarte joasa si care descopera piciorul foarte mult pentru ca strazile lor sunt in general pietruite, cu portiuni inegale ca inaltime si nu vrei sa experimentezi vreo taietura pentru ca pur si simplu ai vrut sa fii la moda.

Nu uita...

Ochelarii de soare, accesoriile, bijuteriile in stil army sau vintage care se vor potrivi usor cu top-uri in aceleasi nuante si evident aparatul foto.

Ti-am spus cu ce ma imbrac eu in vacanta si poti sa imi scrii cum te-ai bucurat tu de viata la Roma!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu